مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 05:462019-10-26بين الملل

حزب الله عراق بر هوشیاری در برابر مزدوران صهیونیستی، آمریکایی و سعودی تاکید کرد


حزب الله عراق با انتشار بیانیه ای درباره تظاهرات عراق بر لزوم هوشیاری در برابر مزدوران محور شر صهیونیستی، آمریکایی و سعودی تاکید کرد.

- حزب الله عراق بر هوشیاری در برابر مزدوران صهیونیستی، آمریکایی و سعودی تاکید کرد حزب الله عراق با انتشار بیانیه ای درباره تظاهرات عراق بر لزوم هوشیاری در برابر مزدوران محور شر صهیونیستی، آمریکایی و سعودی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، حزب الله عراق در بیانیه منتشر شده درخصوص تظاهراتی که روز گذشته (جمعه) برخی استان های عراق از جمله بغداد شاهد آن بودند، ضمن ابراز تسلیت به ملت عراق که برخی از آنها فرزندانشان در گروه حشد شعبی در جریان رویارویی با تروریست های داعش و برخی دیگر در میان معترضان برای تحقق مطالبات بحق خود توسط دست های کینه توزانه نفوذی ها به شهادت رسیدند، گفت، وقایع تاسف باری که روز جمعه رخ داد بر رویکرد مرجعیت تاکید دارد که نسبت به وجود طرف های بیگانه ای هشدار داد که برای ایجاد آشوب و جنگ داخلی تلاش می کنند.

این چیزی است که ما در بیانیه های پیشین خود نسبت به آن هشدار دادیم و بر لزوم هوشیاری در برابر مزدوران محور شر صهیونیستی، آمریکایی و سعودی و سوء استفاده آنها از تظاهرات برای اجرای نقشه های خرابکارانه خود در عراق تاکید کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق بر هوشیاری در برابر مزدوران صهیونیستی، آمریکایی و سعودی تاکید کرد

حزب الله عراق بر هوشیاری در برابر مزدوران صهیونیستی، آمریکایی و سعودی تاکید کرد