مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 05:232019-10-26سياسي

تقدیر وزیر کشور از میزبانی مردم ایلام در اربعین حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش استانداران کشور ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان ایلام در میزبانی شایسته اربعین حسینی گفت: - رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش استانداران کشور ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان ایلام در میزبانی شایسته اربعین حسینی گفت: بار اصلی اربعین بر دوش ایلامیان بود و در این میان تعهد استاندار ایلام بی نظیر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش استانداران کشور ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان ایلام در میزبانی شایسته اربعین حسینی گفت: بار اصلی اربعین بر دوش ایلامیان بود و در این میان تعهد استاندار ایلام بی نظیر بود.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه استاندار ایلام دو ماه استراحت مطلق داشت اما باتلاش و تعهد مثال زدنی یکی از پر افتخارآفرین دوران را در برگزاری مراسم باشکوه اربعین برجای گذاشت.

در این همایش قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مسئولان ارشد کشور و میزبانی شایسته مردم استان ایلام، مراسم اربعین 98 را یک حماسه بزرگ و تاریخی خواند و گفت: مجموعه تلاش ها و وحدت و همدلی مردم و مسئولان در استان ایلام که قریب 60 درصد مراسم اربعین را پوشش داد در خلق این حماسه عظیم حائز اهمیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر کشور از میزبانی مردم ایلام در اربعین حسینی

تقدیر وزیر کشور از میزبانی مردم ایلام در اربعین حسینی