مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 22:312019-10-25اقتصادي

اختصاص 10 درصد بودجه به تغذیه دانشجویان/ اعتباری برای سایر برنامه ها باقی نمی ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، احمد معتمدی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه از نظر بودجه ای در شرایط مناسب قرار نداریم، اظهار کرد: - رییس دانشگاه امیرکبیر از اختصاص 10 درصد بودجه دانشگاه به تغذیه دانشجویان خبر داد و گفت: در حال حاضر با گذشت بیش از 6 ماه از سال حدود 36 درصد بودجه جاری خود را دریافت کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، احمد معتمدی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه از نظر بودجه ای در شرایط مناسب قرار نداریم، اظهار کرد: در حال حاضر با گذشت بیش از 6 ماه از سال جاری حدود 36 درصد از بودجه دانشگاه را دریافت کرده ایم در حالی که این میزان دریافتی باید به 50 درصد می رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از 10 درصد بودجه جاری دانشگاه به هزینه های تغذیه دانشجویان اختصاص می یابد متاسفانه اعتباری برای انجام سایر امور و برنامه های دانشگاه باقی نمی ماند و با مشکلات زیادی مواجه می شویم.

رییس دانشگاه امیرکبیر همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش هزینه های تغذیه، سازمان برنامه و بودجه کشور ردیف اعتباری خاصی به این بحث اختصاص داده است که امیدواریم این میزان اعتبار مجدد برای نیمه دوم سال نیز پرداخت شود در غیر اینصورت با مشکلات عدیده مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 درصد بودجه به تغذیه دانشجویان/ اعتباری برای سایر برنامه ها باقی نمی ماند

اختصاص 10 درصد بودجه به تغذیه دانشجویان/ اعتباری برای سایر برنامه ها باقی نمی ماند