مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 11:542019-10-25ورزشي

استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب به زودی افتتاح می شود


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب با تامین اعتبارات لازم به زودی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضیاءالله اعزازی ظهر امروز جمعه در بیست و یکمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب شهر دوچرخه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری بیست و یکمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب گفت: به واسطه مساعدت دولت شهرستان بناب از لحاظ امکانات و زیرساخت های ورزشی دارای وضعیت مطلوبی است و از لحاظ احداث سالن های ورزشی مقام اول استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: امیدواریم به زودی با بهره برداری از استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب شاهد برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب در این استادیوم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شأن و منزلت مردم بناب بالاتر از این است و هر قدر مسئولین به این شهرستان خدمت کنند، مردم ارزش و منزلت آن را دارا هستند.

بنابر این گزارش، در ادامه برگزاری بیست و یکمین همایش دوچرخه سواری بناب به 180 نفر از شرکت کنندگان در همایش به قید قرعه هدایایی از جمله 65 دستگاه دوچرخه اهداء شد.

این گزارش حاکی است، پیش تر قرار بود در بیست و یکمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب شهر دوچرخه ایران سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور یابد که نه تنها وی بلکه عدم ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب به زودی افتتاح می شود

استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب به زودی افتتاح می شود