مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 11:482019-10-25سياسي

جریان وابسته به روح الله زم در کشور به مردم معرفی شود


امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به دستگیری روح الله زم گفت: باید افرادی که وابسته به این جریان فتنه گر در کشور بوده اند شناسایی و به مردم معرفی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی در خطبه های این هفته نمازجمعه مشهد اردهال با اشاره به حماسه جهانی اربعین حسینی و حضور گسترده مردم ایران اظهار داشت: از تمام رسانه های کشور به خصوص رسانه ملی که برای تحت پوشش قرار دادن این رویداد جهانی سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنیم.

وی از مهمان نوازی شایسته عراقی ها از زائران اربعین سخن گفت و ابراز داشت: این اتحاد و همبستگی بین دو ملت ایران و عراق مثل خاری در چشم دشمنان دو ملت است.

پخش شایعات توسط دشمنان یکی از حربه ها برای کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم اربعین امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به توطئه و دسیسه چینی دشمنان سعودی صهیونیستی برای کمرنگ شدن حماسه جهانی اربعین حسینی تصریح کرد: پخش شایعات بین دو ملت و همچنین گسترش ناآرامی ها در عراق از جمله مواردی بود که دشمنان با تمسک به این حیله ها قصد داشتند حضور مردم را در مراسم جهانی اربعین حسینی کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام نمی توانند نور اربعین را خاموش کنند، تصریح کرد: ان شاالله اربعین در سال های آینده بسیار پرشورتر از امسال برگزار خواهد شد تا این رویداد بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان وابسته به روح الله زم در کشور به مردم معرفی شود

جریان وابسته به روح الله زم در کشور به مردم معرفی شود