مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 10:572019-10-25سياسي

«FATF» جز زیان دستاورد دیگری ندارد


آقایانی که در دولت به پیوستن ایران به FATF اصرار دارند، بدانند امضای این کنوانسیون جز ضرر برای نظام دستاورد دیگری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، با اشاره به دستگیری روح‎الله زم مدیر کانال معاند آمدنیوز اظهار کرد: یکی از پیروزی‎های بزرگ جمهوری اسلامی دستگیری این فرد است و حتی می‎توان گفت ارزش دستگیری این شخص معاند از ساقط کردن پهباد آمریکایی نیز بیشتر است.

*دستگیری زم  از بزرگترین شکست‎های جاسوسی آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی وی با بیان اینکه دستگیری مدیر کانال آمدنیوز یکی از بزرگترین شکست‎های جاسوسی آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی است، بیان کرد: روح‎الله زم از طریق نظارت‎های سازمان اطلاعات سپاه توسط عوامل وابسته خود به عراق کشانده شد و در بغداد با سازمان اطلاعاتی و جاسوسی فرانسه نشستی داشت و کسی تصور نمی‎کرد که سپاه به دنبال او باشد.

امام جمعه بندرترکمن تصریح کرد: به لطف خداوند مدیر کانال آمدنیوز در محاصره نیروهای تیزبین اطلاعات سپاه پاسداران قرار گرفت و پس از دستگیری این شخص اطلاعات خوبی به دست ما رسیده و به طور قطع در آینده‎ای نزدیک برخی عوامل وابسته در داخل کشور دستگیر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«FATF» جز زیان دستاورد دیگری ندارد

«FATF» جز زیان دستاورد دیگری ندارد