مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 10:542019-10-25سياسي

روحانی: ایران و پاکستان برای توسعه همه جانبه روابط مصمم هستند


رییس جمهور، روابط ایران و پاکستان را رو به رشد و توسعه خواند و با اشاره به اشتراکات و پیوندهای عمیق دو ملت تاکید کرد که مسولان ارشد دو کشور برای توسعه همه جانبه روابط تهران – اسلام آباد مصمم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز جمعه در دیدار عارف علوی ، رییس جمهور پاکستان که در حاشیه نشست سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو انجام شد، اظهارداشت: ایران و پاکستان برای گسترش همکاری ها از ظرفیت های خوبی برخوردارند و ایران توسعه همکاری ها با کشورهای منطقه و از جمله پاکستان را به ویژه در حوزه اقتصادی و تجاری ، در اولویت سیاستهای خود قرار داده است.

رییس جمهور به دیدارهای متعدد مقام های ارشد ایران و پاکستان طی سالهای اخیر و نقش این دیدارها در توسعه بیش از پیش همکاری های مشترک اشاره کرد و افزود: در چارچوب این دیدارها توافقات خوبی در حوزه های علمی و تحقیقاتی و انرژی از جمله خط لوله صلح انجام شده که امیدواریم هر چه سریعتر این توافقات در راستای منافع دو ملت و منطقه، اجرایی شوند.

روحانی با تقبیح سیاستهای یکجانبه گرایانه آمریکا در عرصه بین المللی و منطقه گفت: ایران با وجود خروج یکجانبه آمریکا از توافق برجام ، کماکان به تعهدات خود در قالب این توافق ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: ایران و پاکستان برای توسعه همه جانبه روابط مصمم هستند

روحانی: ایران و پاکستان برای توسعه همه جانبه روابط مصمم هستند