مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 10:452019-10-25سياسي

دشمن درصدد ایجاد توطئه و ناآرامی در کشورهای محور مقاومت است


دشمن درصدد ایجاد توطئه و ناآرامی در کشورهای محور مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند با اشاره به اینکه مقتضی عقل رعایت تقواست و کسی که تقوا را رعایت نمی کند گویا از عقل برخوردار نیست چراکه تقوا ضامن سعادت دنیا و آخرت است، گفت: کسی که به تقوا و آخرت خود پشت پا میزند پیداست از عقل برخوردار نیست.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی جلوه ای از نهضت رسول الله است.

وی بابیان اینکه امام ماهیت و هدف انقلاب را در بیانات متعددی عنوان کرده است، گفت: جلوه نهضت پیامبر(ص) ازیک طرف زمینه ساز ظهور امام زمان و حاکمیت جهانی اسلام است و امیدواریم که در راستای تحقق این هدف قدم برداریم.

امام جمعه نهاوند با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: بسیج عمومی یک ملت یعنی آمادگی دائمی و اگر ایران اسلامی پیروز شد دلیل آن این بود که بسیج عمومی و 90 درصد مردم امام را یاری کردند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب در برابر گروهک ها، پیروزی در دفاع مقدس و تا به امروز مقابله با توطئه های دشمن حاصل این تفکر است، گفت: راهپیمایی اربعین مصداق بسیج عمومی است تا بتواند امت اسلامی را در برابر استکبار، جبهه کفر و نفاق به آمادگی و هوشیاری برساند و زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن درصدد ایجاد توطئه و ناآرامی در کشورهای محور مقاومت است

دشمن درصدد ایجاد توطئه و ناآرامی در کشورهای محور مقاومت است