مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 10:392019-10-25سياسي

دستگیری زم منافقان را به تکاپو انداخت/ دشمن حاشیه امن ندارد


امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه دستگیری زم باعث شد تا منافقان داخلی به تکاپو بیافتند، گفت: برای دشمنان انقلاب حاشیه امنی نیست و این اوج اقتدار نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا این شهر ضمن بیان اینکه دستگیری روح الله زم مدیر کانال آمد نیوز باعث شد تا دشمنان و منافقان داخلی به تکاپو بیفتند، ابراز داشت: این موضوع اثبات کرد که هیچ حاشیه امنی برای دشمنان نظام وجود ندارد و این اوج اقتدار نظام را نشان می دهد.

وی ضمن بیان اینکه روح الله زم در شبکه های مجازی به دنبال جنگ نرم بود، ابراز داشت: از همین طریق اهداف خود یعنی ضربه زدن به نظام را دنبال می کرد که اقتدار سپاه این نکته را به همگان یادآور نمی شد که دشمنان نمی توانند حتی در خارج از کشور علیه ایران صف آرایی کنند.

سازش تنها راه حل نیست امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه در این چهار دهه ایران انواع و اقسام توطئه های دشمن را تجربه کرده است، ابراز داشت: در همه این موارد تنها راهی که توانست ما را پیروز همه عرصه ها کند مقاومت بود لذا امروز نیز می بایست با اهرم مقاومت پیش رفت سازش و تسلیم تنها راه حل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زم منافقان را به تکاپو انداخت/ دشمن حاشیه امن ندارد

دستگیری زم منافقان را به تکاپو انداخت/ دشمن حاشیه امن ندارد