مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 10:362019-10-25سياسي

دستگیری روح الله زم، دستاورد بزرگ اطلاعاتی برای کشور


امام جمعه موقت بیرجند دستگیری روح الله زم را یکی از دستاوردهای بزرگ اطلاعاتی در کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، حجت الاسلام نوفرستی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند با اشاره به دستگیری روح الله زم، گفت: این فرد در سال های اخیر به طعمه ای برای سیستم های پیچیده سیاسی و اطلاعاتی دشمن تبدیل شده بود و تمام تلاش این بود تا به کشور ضربه بزند.

وی با اشاره به اینکه دستگیری روح الله زم یک سیلی بزرگ برای دشمنان نظام و انقلاب بود، افزود: دستگیری فردی که از طرف آمریکا، اروپا و صهیونیست ها حمایت می شود، نشان از توان بالای اطلاعاتی ایران، در زمینه خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام نوفرستی به سالروز رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین نمایش وحدت و انسجام حق طلبان جهان بود که با خدمات و موکب های مردم عراق به خوبی برگزار شد که ما هم باید در ایام شهادت امام رضا(ع) با برپایی موکب هایی از زائران علی بن موسی الرضا(ع) به خوبی استقبال و پذیرایی کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به 4 آبان روز وقف و تأکید بر گسترش وقف در جامعه، افزود: مردم با این سنت حسنه در طول تاریخ و بر اساس نیات واقفان مراسمی همچون محرم و صفر را با شکوه برپا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری روح الله زم، دستاورد بزرگ اطلاعاتی برای کشور

دستگیری روح الله زم، دستاورد بزرگ اطلاعاتی برای کشور