مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 08:072019-10-25اجتماعي

نگاهی به ماجرای «تنبیه سخت دانش آموز یزدی، تصمیم وزیر و بخشش پدر»


پدر دانش آموزی که با تنبیه معلم باعث شده بود که پرده گوش فرزندش پاره شود پس ازاینکه متوجه شد وزیر، حکم برکناری معلم را داد، بخشش خود را از این معلم اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، چند روز پیش بود که خبری با عنوان تنبیه دانش آموز یزدی سبب پارگی پرده گوش آن شد در خبرگزاری ها، سایت ها و فضای مجازی دست به دست می چرخید و واکنش ها هم نسبت به این عمل در حال افزایش و مردم روز به روز به دنبال این بودند که با معلم خاطی برخورد و کاری صورت گیرد که دیگر معلمین دست به این کار نزنند.

این واکنش ها و مطالبی که نوشته می شد درنهایت از سمت وزیر آموزش وپرورش به یک تصمیم قاطع رسید که آن هم برکناری معلم خاطی از ادامه فعالیت هایش بود.

این تصمیم وزیر موردحمایت از افراد بسیاری همچون محمدعلی طالبی، استاندار یزد و معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده که نوشته بود ‎ممنون از توجه و قاطعیت شما، مدارس باید با تنبیه بدنی خداحافظی کنند.

در حال ادامه بود.

اما یک تصمیم و تماس تلفنی سبب شد که ماجرا 180 درجه تغییر و همه نگاهشان به بخشش پدر دانش آموز عوض شود، چون سجاد جوکار پدر دانش آموزی که توسط معلم تنبیه و پرده گوشش پاره و راهی بیمارستان شده بود پس ازاینکه متوجه شد وزیر آموزش وپرورش تصمیم به برکناری این معلم گرفته است، تصمیم گرفت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به ماجرای «تنبیه سخت دانش آموز یزدی، تصمیم وزیر و بخشش پدر»

نگاهی به ماجرای «تنبیه سخت دانش آموز یزدی، تصمیم وزیر و بخشش پدر»