مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 06:562019-10-25سياسي

انتقال موقتی زائران از مصلی قدس به جمکران و امامزاده شاه جمال


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قم گفت: عصر پنج شنبه و صبح روز جمعه زائران را به صورت موقت و با استفاده از اتوبوس برای اسکان به مسجد مقدس جمکران و امامزاده شاه جمال انتقال داده و دوباره به مصلا بازگردانده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان با بیان این که امسال نیز مصلای قدس پذیرایی زائران اربعین حسینی از کشورهای مختلف است، اظهار کرد: تاکنون نزدیک به 100 هزار نفر از زائران اربعین حسینی در قرارگاه اربعین قم اسکان یافته اند که نسبت به سال های گذشته شاهد افزایش 23 درصدی زائران هستیم.

وی بابیان این که تنها در زمان برگزاری نماز جمعه مصلای در اختیار زائران نیست، افزود: به دلیل حجم بالای حضور مردم انقلابی قم در نماز جمعه امکان برگزاری نماز جمعه در شبستان حرم حضرت معصومه(س) میسر نیست.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قم افزود: علاوه بر این در این ایام از سال شاهد حضور گسترده دوستداران اهل بیت (ع) از داخل و خارج در شهر مقدس قم هستیم که به همین علت ازدحام جمعیت در حرم حضرت معصومه(س) زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: به همین علت عصر پنج شنبه و صبح روز جمعه زائران را به صورت موقت و با استفاده از اتوبوس برای اسکان به مسجد مقدس جمکران و امامزاده شاه جمال انتقال داده و دوباره به مصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال موقتی زائران از مصلی قدس به جمکران و امامزاده شاه جمال

انتقال موقتی زائران از مصلی قدس به جمکران و امامزاده شاه جمال