مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 20:512019-10-24سياسي

مشارکت 250 هزار دانش آموز لرستانی در انتخابات شوراهای دانش آموزی


مدیرکل آموزش وپرورش لرستان با اشاره به مشارکت 250 هزار دانش آموز در انتخابات شوراهای دانش آموزی استان، گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در 4500 مدرسه لرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا زینی وند در مراسم نمادین آغاز بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی که در دبیرستان نمونه دولتی آیت الله گلپایگانی برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل شورای دانش آموزی یکی از ارکان مهم موفقیت برای آینده ایران اسلامی است.

وی با ذکر این مطلب که بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی لرستان با شعار طلایه داران گام دوم انقلاب در چهار هزار و 560 آموزشگاه و با حضور بیش از 250 هزار دانش آموز هم زمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: امروز رسالت آموزش وپرورش نسبت به گذشته دارای گستردگی بیشتری است که مهم ترین آن بسترسازی برای تعالی و توسعه کشور است.

زینی وند آموزش وپرورش را بهترین جایگاه برای کسب موفقیت و ایجاد زیرساخت برای تعالی جامعه نامید و یادآور شد: اهداف آموزش وپرورش باید در مدارس محقق شود و برنامه ریزی باید با محوریت مدرسه باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان با تأکید بر این که آموزش وپرورش بستر پرورش نیروی انسانی در همه عرصه ها است و در جامعه کارکردهای مختلفی برای آن متصور است، ادامه داد: به همین منظور دستگاه تعلیم و تربیت مهم ترین زیرساخت برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 250 هزار دانش آموز لرستانی در انتخابات شوراهای دانش آموزی

مشارکت 250 هزار دانش آموز لرستانی در انتخابات شوراهای دانش آموزی