مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 14:212019-10-24اجتماعي

انتخاب اعضای شوراهای دانش آموزی در مدارس مهاباد


دانش آموزان مهابادی اعضای شوراهای مدارس خود را انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: 35 هزار دانش آموز این شهرستان با شرکت در بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی، اعضای این شوراها را انتخاب کردند.

کامبیز شاوله افزود: امسال 35 هزار دانش آموز این شهرستان از مقطع تحصیلی سوم ابتدایی تا پایه دوازدهم ، واجد شرایط شرکت در انتخابات شورای دانش آموزی بودند که در مقایسه با سال قبل 860 نفر افزایش یافته است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد هم گفت: امسال سه هزار و 400 دانش آموز واجد شرایط در این انتخابات نامزد شده بودند که از بین آنان بیش از دو هزار و 500 نفر با آرای دانش آموزان انتخاب می شوند.

رحمانی، ترکیب اعضای شورای دانش آموزی در مدارس متوسطه دوره اول و دوم را برحسب تعداد کل دانش آموزان آن واحد آموزشی اعلام کرد و گفت: در مدارس تا 250 دانش آموز، پنج عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل، از 250 تا 350 دانش آموز، هفت عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل انتخاب می شوند.

وی اضافه کرد: در مدارس از 350 تا 550 دانش آموز، نه عضو اصلی و دو عضو علی البدل و از 550 نفر دانش آموز به بالا نیز 11 عضو اصلی و دو عضو علی البدل انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اعضای شوراهای دانش آموزی در مدارس مهاباد

انتخاب اعضای شوراهای دانش آموزی در مدارس مهاباد