مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 12:422019-10-24سياسي

نیازمند تمرین روحیه مردم سالاری دینی هستیم


در یک جامعه اسلامی که تکیه بر معنویت، جایگاه دین و نقش مردم در اداره جامعه از ویژگی های بارز آن است، همه ما نیازمند تمرین روحیه مردم سالاری دینی هستیم.

- حمید رضا تاملی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: سرزمین و کشور ما تجربه دو هزار و 500 سال مدل حکومت داری دیکتاتوری و استکباری را پشت سر گذاشت تا اینکه 40 سال پیش برای اولین بار یک مدل جدید در اداره حکومت به دنیا عرضه کرد.

وی افزود: با تشکیل جامعه اسلامی که تکیه بر معنویت، جایگاه دین و نقش مردم در اداره جامعه از ویژگی های بارز آن است، طبیعی است که باید امور اجرایی کشور با روحیه مردم سالاری دینی تطابق داشته باشد به نوعی که در یک افق بلند مدت به جایگاهی برسیم که طریقه اداره کشور بر اساس رأی و نظر مردم و منطبق با شرع جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه همگی نیازمند تمرین روحیه مردم سالاری دینی هستیم، گفت: در چنین نظامی باید از اخلاقهایی که موجب بر هم زدن نظم عمومی می شود جلوگیری کنیم.

دانش آموزان جایگاه واقعی خود را در مدرسه پیدا نکرده اند وی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی ابراز داشت: بیش از دو دهه است که انتخابات شوراهای دانش آموزی برگزار می شود اما هنوز دانش آموزان جایگاه واقعی خود را در اداره مدرسه پیدا نکرده اند و آموزش پرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تمرین روحیه مردم سالاری دینی هستیم

نیازمند تمرین روحیه مردم سالاری دینی هستیم