مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 09:322019-10-24اقتصادي

وجود 167 نقطه حادثه خیز در محورهای برون شهری استان کرمان


167 نقطه حادثه خیز پرتصادف در محورهای برون شهری استان داریم که باید یا اصلاح و مهندسی یا دوربین کنترل سرعت نصب شود و انجام هر اقدامی برای رفع حادثه خیزی این نقاط به 88 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: 167 نقطه حادثه خیز پرتصادف در محورهای برون شهری استان داریم که باید یا اصلاح و مهندسی یا دوربین کنترل سرعت نصب شود و انجام هر اقدامی برای رفع حادثه خیزی این نقاط به 88 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یداله موحد امروز دوم آبان ماه در دیدار با مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی کشور اظهار کرد: با ایجاد صندوق تامین خسارت های بدنی در استان کرمان برخی مشکلات مردم در ارتباط با تصادفات حل شده و شاهد رضایتمندی مردم هستیم.

موحد با بیان اینکه کرمان پهناورترین استان کشور است که 11 درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده و محورهای مواصلاتی استان گسترده تر از سایر استان هاست تصریح کرد: 13 هزار و 300 کیلومتر محورهای بین شهری و روستایی استان کرمان است که باید تدابیر ویژه تری برای پیشگیری از حوادث جاده ای چاره اندیشی شود.

وی بیان کرد: 167 نقطه حادثه خیز پرتصادف در محورهای برون شهری استان داریم که باید یا اصلاح و مهندسی یا دوربین کنترل سرعت نصب شود و انجام هر اقدامی برای رفع حادثه خیزی این نقاط به 88


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 167 نقطه حادثه خیز در محورهای برون شهری استان کرمان

وجود 167 نقطه حادثه خیز در محورهای برون شهری استان کرمان