مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 09:092019-10-24سياسي

آمارگیری یک کار کلیدی و حساس است


آمارگیری یک کار کلیدی و بسیار حساس است که باید با دقت انجام شود.

- مرجع تقلید شیعه گفت: آمارگیری یک کار کلیدی و بسیار حساس است که باید با دقت انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی، صبح امروز در دیدار رییس مرکز آمار ایران، عنوان کرد: حسن و قبح کار نسبت به همان کار سنجیده می شود ولی برخی مشاغل اهمیت بیشتری دارند و به عبارتی کاری کلیدی هستند.

وی افزود: کارهای کلیدی اصولا به کارهای بسیار حساس می گویند که به همه افراد جامعه ارتباط دارد و از همین جهت اهمیت و مسئولیت این مشاغل نیز بسیار بیشتر و حساس تر است و باید در انجام آن دقت بسیاری داشت.

این مرجع تقلید شیعه بیان کرد: آمار نقش موثر و سازنده ای در تمام جامعه و برنامه های کشور دارد، برنامه های کشور بر اساس آمار تنظیم می شود و از همین جهت، آمارگیری یک کار کلیدی و بسیار حساس است که باید با دقت انجام شود.

وی ادامه داد: آمار باید به صورت دقیق ارائه شود تا هیچ کس آسیبی نبیند و مشکلی برای کشور ایجاد نشود؛ مرکز آمار ایران باید به گونه ای عمل کند که در سطح دنیا الگو باشد.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه اگر بتوانیم حقی را به حق دار برسانیم، بالاترین خدمت است، تصریح کرد: باید افرادی که به آمارگیری می پردازند، با دقت عمل کنند تا حق کسی ضایع نشود، زیرا مسئولیت این کار، بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارگیری یک کار کلیدی و حساس است

آمارگیری یک کار کلیدی و حساس است