مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 07:322019-10-24سياسي

همه ساله با رشد زائران در پیاده روی و مراسم عظیم اربعین روبرو هستیم


فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: همه ساله با رشد زائران در پیاده روی و مراسم عظیم اربعین حسینی روبرو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در پنجمین جلسه این قرارگاه که صبح امروز با حضور مسئولان راهیان نور سپاه های استانی در سالن رضوی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: مراسم اربعین حسینی امسال همچون سال گذشته باشکوه برگزار شد و هر ساله شاهد رشد کمی و کیفی در زمینه خدمات دهی به زائران اربعین حسینی هستیم و بحمدالله همه ساله با رشد زائران ایرانی و غیرایرانی در پیاده روی و مراسم عظیم اربعین حسینی روبرو هستیم.

  وی با بیان اینکه در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی، تمام امکانات راهیان نور سراسر کشور در اختیار زوار حسینی قرار گرفته بود، تاکید کرد: امکاناتی همچون اسکان، تغذیه و حمل و نقل و.

از جمله خدماتی بود که راهیان نور برای زوار حسینی انجام داد و در این ایام، شاهد توقف موقتی اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس بودیم اما یادمان های دفاع مقدس که در مسیر زوار حسینی قرار داشت، در این ایام با برگزاری موکب های پذیرایی، از زائران حسینی استقبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ساله با رشد زائران در پیاده روی و مراسم عظیم اربعین روبرو هستیم

همه ساله با رشد زائران در پیاده روی و مراسم عظیم اربعین روبرو هستیم