مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 06:152019-10-24اقتصادي

برای اتمام پروژه متروی تبریز 1000 میلیارد تومان اعتبار لازم است


مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز از صرف اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد تومان برای پروژه قطار شهری تبریز در طول 18 سال گذشته خبر داد و گفت: در صورت تخصیص 1000میلیارد تومان، - پروژه تکمیل می‎شود.

مصطفی مولوی در بازید از غرفه ایسنا در حاشیه دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خط یک متروی تبریز دارای 18 ایستگاه بوده و در سه فاز کار شده است، ایستگاه های یک تا 11 هر یک نواقصی مثل نداشتن پله و تهویه دارند که به مرور در حال برطرف شدن است.

وی اضافه کرد: پروژه بهره برداری از مترو زمان بر بوده و نمی توان تا زمان تخصیص کامل بودجه یا برطرف شدن تمامی مشکلات پروژه منتظر ماند، از این رو این نوع از پروژه ها به تدریج به بهره داری می رسند.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال جاری، خط یک مترو به ایستگاه پایانی (لاله) برسد تا همشهریان غرب تبریز نیز از نعمت مترو بهره مند شوند.

مولوی با بیان اینکه خط دو قطار شهری تبریز نیز در مرحله حفاری است، گفت: خط دو از قرا ملک آغاز شده و با عبور از مقابل نمایشگاه بین المللی تبریز در شهرک خاوران خاتمه پیدا می کند.

وی افزود: خط سه هم از ترمینال شروع و به مقابل بیمارستام عالی نسب تبریز ختم شده و خط چهار نیز از میدان آذربایجان آغاز و به صورت رینک به یوسف آباد ختم می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اتمام پروژه متروی تبریز 1000 میلیارد تومان اعتبار لازم است

برای اتمام پروژه متروی تبریز 1000 میلیارد تومان اعتبار لازم است