مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 18:092019-10-23سياسي

برگزاری اجلاس روسای رادیو و تلویزیون کشورهای عضو اکو در رامسر


اجلاس روسای رادیو و تلویزیون کشورهای عضو اکو در رامسر در آبان ماه برگزار می شود که رویدادی بزرگ است و همه دستگاه ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این اجلاس باید کمک کنند که اجلاسی بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان رامسر محمد آزاد در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه صفر با تاکید بر رویداد بزرگ در 11 و 12 آبان در رامسر، اظهار کرد: اجلاس روسای رادیو و تلویزیون کشورهای عضو اکو در رامسر در آبان ماه برگزار می شود که رویدادی بزرگ است و همه دستگاه ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این اجلاس باید کمک کنند که اجلاسی بین المللی است.

فرماندار شهرستان رامسر به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 2 اسفند اشاره کرد و افزود: همه دستگاه ها و نهادها در برگزاری انتخابات بزرگ تلاش و همراهی داشته باشند تا انتخاباتی با حضور حداکثری مردم همچون گذشته با رعایت حقوق انتخاب کننده و شونده برگزار شود.

  وی با تاکید بر اینکه انتخابات حق الناس است، اشاره کرد: کارکنان ادارات فعالیت برای فردی خاص در ساعات اداری نباید داشته باشند و از طرفیت اداره خود نباید برای کاندیداها استفاده کنند.

آزاد با تاکید بر اینکه دستگاه ها باید گزارش عملکرد خود را به فرمانداری ارسال کنند، گفت: بعضی دستگاه ها عملکرد خود را ارائه نمی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاس روسای رادیو و تلویزیون کشورهای عضو اکو در رامسر

برگزاری اجلاس روسای رادیو و تلویزیون کشورهای عضو اکو در رامسر