مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 16:162019-10-23سياسي

زنگ خطر طلاق در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری


جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری به منظور بررسی آسیب های اجتماعی، ارتباط مسجد و دانشگاه، برنامه ریزی برای حل ضعف های ستادهای اربعین حسینی و آمار نگران کننده طلاق برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری به منظور بررسی آسیب های اجتماعی، ارتباط مسجد و دانشگاه، برنامه ریزی برای حل ضعف های ستادهای اربعین حسینی، ساخت مستند زندگی آیت الله نجفی دهکردی و تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان برگزار شد.

جعفر مردانی در این جلسه در خصوص تأمین اعتبار برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، گفت: این طرح ملی است و نمی توانیم از اعتبارات برنامه و بودجه به آن اختصاص دهیم، بنابراین نامه نگاری هایی برای تخصیص اعتبار از محل طرح های پژوهشی به این دانشنامه در طول سه سال آینده صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص اعتبار برای اجرای طرح تسهیل گری آسیب های اجتماعی در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: نزدیک به 160 میلیون تومان برای اجرای این طرح به صورت پایلوت در شهرستان لردگان در نظر گرفته شده است، اما در تلاش هستیم این اعتبار را جهت اجرا در سایر شهرستان ها افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر طلاق در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری

زنگ خطر طلاق در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری