مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:472019-10-23ورزشي

جذب 21 قهرمان ورزشی در ادارات دولتی گیلان


تاکنون 21 نفر از قهرمانان ورزشی گیلان در ادارات دولتی این استان مشغول به کار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم بخشی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم استقبال از قهرمانان رقابت های قایقرانی ماراتن قهرمانی آسیا در بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام ورزشکاران و مدال آورانی که شامل آیین نامه قهرمانی باشند دارای شغل می شوند.

وی با بیان اینکه استان گیلان در رده سه استان برتر از نظر جذب قهرمانان ورزشی در ادارات دولتی است، افزود: اداره کل ورزش و جوانان گیلان تاکنون توانسته 21 قهرمان ورزشی را در ادارات دولتی مشغول به کار کند.

بخشی با اشاره به وضعیت ورزشکاران گیلانی و نزدیک بودن رقابت های المپیک، ادامه داد: انتظار می رود نخستین مدال المپیک بعد از مدال ارزشمند آقای نامجو را نصیب یکی دیگر از ورزشکاران گیلانی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تاکید کرد: شهر بندرانزلی در مقایسه با سایر استان ها از نظر تعداد مدال آوران سرآمد است و در بازیهای آسیایی و با ورود هر ورزشکار ما نیز سر از پا نمی شناسیم.

بخشی با بیان اینکه ورزشکاران بندرانزلی افتخارات زیادی برای استان گیلان به ارمغان آورده اند، گفت: در تلاشیم در آینده ای نزدیک مراسمی ویژه و در خور قهرمانان ورزشی گیلان برای تجلیل از این افتخار آفرینان برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 21 قهرمان ورزشی در ادارات دولتی گیلان

جذب 21 قهرمان ورزشی در ادارات دولتی گیلان