مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:402019-10-23سياسي

اتاق فکر رسانه ای البرز تشکیل شد


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: مدیریت عالی دولت در استان همواره بر ضرورت گردش آزاد اطلاعات و جایگاه رفیع اصحاب رسانه در پیشرفت جامعه اعتقاد کامل دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین رحمانیان در اولین جلسه اتاق فکر استان با اشاره به اینکه استاندار البرز سبقه فعالیت خبری و اطلاع رسانی دارند و این مهارت را در دانشگاه صدا و سیما تدریس کرده اند، افزود: براین اساس بر جایگاه رسانه در توسعه همه جانبه کشور باور راسخ داشته و دستور تشکیل این اتاق فکر و اندیشه ورزی را در زمان معارفه بنده دادند.

وی ادامه داد: مدیریت عالی دولت در استان همواره بر ضرورت گردش آزاد اطلاعات و جایگاه رفیع اصحاب رسانه در پیشرفت جامعه اعتقاد کامل دارند و حتی به مناسبت روز خبرنگار و در چند نوبت از مسئولان استان خواستند که از طرح دعوی علیه خبرنگاران به هر دلیلی که اتفاق افتاده، صرف نظر کنند.

وی با بیان اینکه کشور ما پس از گذشت بیش از 140 سال از عمر مشروطه و مشروطه خواهی در حال تمرین دموکراسی است، افزود: همه ما مانند یک خانواده بزرگ با گرایش ها و سلایق مختلف در البرز زندگی می کنیم و به طور قطع رشد، تعالی و پیشرفت جامعه بین همه ما جزو منافع مشترک محسوب می شود و برای تحقق آن تلاش می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فکر رسانه ای البرز تشکیل شد

اتاق فکر رسانه ای البرز تشکیل شد