مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:222019-10-23سياسي

تخلف نامزدها در ایام انتخابات بر اساس قانون رسیدگی و گزارش می شود


مدیر کل بازرسی، عملکرد و حقوقی استانداری قزوین گفت: برای ایجاد اعتماد و امید در مردم با هرگونه تخلف احتمالی نامزدها در ایام انتخابات سال جاری با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه مرادیان در جلسه هیئت بازرسان انتخابات استان قزوین که عصر چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: انتخابات از مهمترین راهکاری مشارکت مردم در اداره کشور است و بسترسازی برای حضور گسترده مردم در این رویداد از وظایف مسئولان و دست اندرکاران است.

وی بیان کرد: مردم با حضور در انتخابات دیدگاه خود را با گزینش افراد نشان می دهند و در این میان مشارکت مردم می تواند موجب یاس دشمنان شود.

مرادیان تصریح کرد: دشمنان از مدتها قبل تبلیغات خود را آغاز کرده اند تا با نا امید کردن مردم زمینه فاصله انداختن بین مردم و مسئولان را فراهم کرده و انتخاباتی کم فروغ را دامن بزنند لذا همه باید هوشیار باشیم و این نقشه را خنثی کنیم.

وی افزود: در اجرای ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیئت بازرسی در سراسر کشور و نیز استان قزوین به ریاست معاون عمرانی استاندار تشکیل شد که دبیری این هیئت برعهده مدیرکل بازرسی و حقوقی است و اعضای هیئت رییسه نیز توسط استاندار انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف نامزدها در ایام انتخابات بر اساس قانون رسیدگی و گزارش می شود

تخلف نامزدها در ایام انتخابات بر اساس قانون رسیدگی و گزارش می شود