مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:162019-10-23فرهنگي

نمایش محدود فیلم سینمایی «خانه پدری»


فیلم «خانه پدری» با محدودیت سنی مثبت 15، در گروه آزاد و سالن های محدود به نمایش در می آید - فیلم خانه پدری با محدودیت سنی مثبت 15، در گروه آزاد و سالن های محدود به نمایش در می آید آقای محمد مهدی طباطبایی نژاد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره چرایی نمایش فیلم سینمایی خانه پدری پس از 6 سال توقیف افزود: این فیلم به زعم همه کارشناسان سینما یکی از بهترین کار های آقای کیانوش عیاری و از برجسته ترین آثار این سال های سینمای ایران است که به دلیل دو نکته اصلاحی که باید انجام می شد و آقای عیاری نمی پذیرفت در این 6 سال متوقف شده بود.

وی ادامه داد: پس از صحبتی که با آقای عیاری داشتیم پذیرفت که نکات مد نظر را اصلاح کند و به همین دلیل فیلم سینمایی خانه پدری شرایط نمایش در سینما را به دست آورد.

این فیلم هم مثل هر فیلم دیگری اگر طبق قوانین و مقررات رفتار می کرد می توانست فرصت نمایش را پیدا کند و اکنون این اصلاحات انجام شده است.

از آقای عیاری تشکر می کنم که نقد و نظر ها را پذیرفت و اکنون نمایش فیلم مشکلی ندارد.

آقای طباطبایی نژاد درباره نظر برخی از منتقدان مبنی بر خشونت حاکم بر کلیت فیلم و مناسب نبودن برای مخاطب گفت: ملاک برای ما شورای پروانه نمایش است، آنچه شورا درباره اش نقد داشت به طور کامل بر طرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش محدود فیلم سینمایی «خانه پدری»

نمایش محدود فیلم سینمایی «خانه پدری»