مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:082019-10-23اقتصادي

چهار میلیارد تومان به ورزش های توپی فارس پرداخته شد


شیراز_ مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت:بیش از چهار میلیارد تومان تسهیلات به ورزش های توپی استان پرداخت شد و سهم فوتبال استان بیش از دو میلیارد تومان است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدرعلی کامیاب چهار شنبه در صحن علنی شورای شهر بیان کرد: ساخت زیرساخت های ورزشی در فارس پس از سال 94 به گونه ای بوده است بیش از یک میلیون و 500 هزار مترمربع زیرساخت ورزشی ساخته شده است که این میزان بیش از تاریخ ورزش استان است.

کامیاب در خصوص ساخت سالن ورزشی در شمال غرب شیراز اظهار کرد: سال گذشته در شهرک گلستان و در جهت ساخت سالن شمال غرب شیراز زمینی تغییر کاربری داده شد و سوله های ورزشی در این زمین اکنون در حال نصب است.

وی افزود: سالانه 100 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده جذب اعتبارات مالی داریم که این اعتبارات در شهرستان ها مورد استفاده قرار گرفته و نسبت به احداث زیرساخت های ورزشی در شهرستان ها اقدام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان متذکر شد: بیش از سه میلیارد تومان از محل ارزش افزوده برای مجموعه ورزشی بانوان در نظر گرفته شده اما شورای شهر با وضعیت زمین این طرح موافقیت نکرده است.

وی معتقد است زیرساخت های ورزشی شیراز با مشکل مواجه است و عنوان کرد: در شیراز نتوانسته ایم زیرساخت های لازم ورزشی را ایجاد کنیم عدم وجود زمین مناسب و در بخش دولتی نیز نبود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار میلیارد تومان به ورزش های توپی فارس پرداخته شد

چهار میلیارد تومان به ورزش های توپی فارس پرداخته شد