مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:002019-10-23ورزشي

ثبت شناسه سمن ها موانع ورود جوانان به بازار کار را رفع می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان در نشست سالیانه روسای ادارات ثبت شرکت های سراسر کشور شرکت و از مسئولان این اداره ثبت شرکت های غیرتجاری که در برگزاری کارگاه های آموزشی مباحث حقوقی و .

- معاون امور جوانان گفت: با ثبت شناسه سمن های جوانان، بستری فراهم می شود تا جوانان در سمن ها به راحتی وارد بازار کار و تولید شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان در نشست سالیانه روسای ادارات ثبت شرکت های سراسر کشور شرکت و از مسئولان این اداره ثبت شرکت های غیرتجاری که در برگزاری کارگاه های آموزشی مباحث حقوقی و ثبت شرکت ها در استان مازندران همکاری و مشارکت موثر داشتند تقدیر کرد.

معاون امور جوانان در این نشست با اشاره به توافقات صورت گرفته در یک سال اخیر با اداره ثبت شرکت های غیرتجاری برای ثبت شناسه سمن های جوانان گفت: این اتفاق خوب برای جوانان و تشکل های جوانان بسیار امید بخش است.

وی با بیان این که موضوعات سمن ها تا سه چهار سال پیش فقط موضوعات داوطلبانه و رویکرد خیریه داشت که در دولت تدبیر امید و در دوسال اخیر با امتیازاتی که برای توانمند شدن جوانان داده شد، مدل نگرش به فعالیت های سمن های جوانان را تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت شناسه سمن ها موانع ورود جوانان به بازار کار را رفع می کند

ثبت شناسه سمن ها موانع ورود جوانان به بازار کار را رفع می کند