مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 14:452019-10-23سياسي

کار فرهنگی زیبای جمعی از جوانان انقلابی در راستای خدمت به زائران امام حسین (ع)


موکب شهید باکری، باهمت جمعی از نیروهای فرهنگی انقلاب برای خدمت رسانی به زوار غیر ایرانی اربعین در مرز بازرگان برپا شده است.

-  رضا موذن مدیر اجرایی موکب مردمی شهید باکری مرز بازرگان استان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرگزاری فارس درباره موکب مردمی شهید باکری گفت: ‬‏ به همت فعالین فرهنگی جبهه انقلاب با حضور بیش از 30 نفر از خادمین الحسین (ع) از 12 مهرماه 1398 این موکب در مرز زمینی بازرگان جهت خدمت رسانی به زوار غیر ایرانی اربعین برپا شده است.

  مدیر اجرایی موکب شهید باکری در ادامه با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به زوار امام حسین علیه السلام افزود: این موکب از سال 1395 با عنایت به لزوم تکریم شایسته و مهمان نوازانه ایرانی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) همه ساله در ایام اربعین در پایانه مرزی بازرگان برپا میشود و این موکب به عنوان تنها موکب رسمی در داخل استان آذربایجان غربی میزبان زواری از کشورهای ترکیه، آذربایجان،گرجستان و کشورهای اروپایی می باشد.

  وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه خدمات فرهنگی، فضای مجازی، اقدامات رسانه ای، اهدای چفیه، نقشه راهنما، کارت نیابت از شهدا، سربند، زیارت مجازی حرم امام رضا(ع)، زیارت مجازی کربلا، کیوسک های پخش محتوا، دستگاه های شارژ گروهی، پذیرایی، کیف امدادی، پرچم کاروانی و گل در دو بازه زمانی ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فرهنگی زیبای جمعی از جوانان انقلابی در راستای خدمت به زائران امام حسین (ع)

کار فرهنگی زیبای جمعی از جوانان انقلابی در راستای خدمت به زائران امام حسین (ع)