مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 14:102019-10-23سياسي

عامل اصلی تشویق مردم برای رفتن به اربعین، صداوسیما بود


اینکه مساله پیاده روی اربعین در صدر برنامه های صدا و سیما قرار داشت، اقدامی بسیار خوب و ارزشمند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،مرکز خراسان رضوی، آیت الله علم الهدی صبح امروز در دیدار با مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، با بیان این که برنامه های مساله شبکه قرآن و معارف سیما رو به بالا و در مرحله صعود دیده می شود، اظهار کرد: این رشد هم در برنامه های معارفی و هم در برنامه های قرآنی اتفاق افتاده است.

عضو مجلس خبرگاران رهبری با تمجید از اقدامات این شبکه در جریان راهپیمایی عظیم اربعین، ادامه داد: عامل اصلی تهییج و تشویق مردم برای رفتن به اربعین، صداوسیما بود؛ در همه مراحل پیاده روی، اخبار اربعین در صدر اخبار قرار داشت که بسیار خوب و ارزشمند بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد:آنچه در صداوسیما خیلی بیشتر در شبکه قرآن و معارف اسلامی جلوه می کند، مباحث آزاد است.

وی با تأکید بر این که بحث های آزاد در صداوسیما چه در مسائل سیاسی و چه اعتقادی می تواند مفید باشد،یادآور شد:صداوسیما جای چهره سازی است،همان طور که در میان بازیگران و هنرمندان یک فرد را می آورند و تبدیل به چهره می شود، در مسائل معارف اسلامی نیز همین است، آدم ها چهره می شوند اما باید توجه کرد این چهره سازی برای چه کسی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی تشویق مردم برای رفتن به اربعین، صداوسیما بود

عامل اصلی تشویق مردم برای رفتن به اربعین، صداوسیما بود