مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 13:202019-10-23دانش

جذب 10درصد دانشجویان دانشگاه های پیام نور خراسان رضوی در تربت حیدریه


از مجموع هفت هزار و 700دانشجوی داوطلب پذیرش شده در خراسان رضوی حدود 10درصد این آمار در مرکز تربت حیدریه ثبت نام کرده اند.

- مرکز خراسان رضوی، رییس دانشگاه پیام نور تربت حیدریه گفت: مرکز تربت حیدریه با حدود 15عضو هیات علمی و 35کارمند و همچنین 120مدرس مدعو در رشته های مختلف مشغول به فعالیت است، ضمن انکه واحدهای مه ولات، رشتخوار و زاوه جزء واحدهای اقماری این دانشگاه نیز محسوب می شود.

بهروز صادقی اظهار داشت: با پیگیریهای صورت گرفته دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند از تسهیلاتی که به آنها اهدا می شود، شهریه خود را پرداخت و مشکلی از این جهت نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: با توافقی که بین دانشگاه پیام نور و بانکهای عامل صورت گرفته بانک مهر اقتصاد تسهیلات لازم را به کلیه دانشجویان با سود زیر 4درصد و بانک انصار با 1/4درصد سود اعطا می کند تا دانشجویی برای پرداخت شهریه خود هیچ گونه مشکلی نداشته باشد.

صادقی تصریح کرد: دانشجویان می توانند علاوه بر بهره مندی از وام های ذکر شده از وام صندوق رفاه دانشجویی که توسط وزارت علوم و تحقیقات به دانشجویان اهدا می شود نیز استفاده کنند.

وی با اشاره به پذیرش دانشجویان بدون آزمون از بهمن ماه امسال در دانشگاه پیام نور، گفت: جاماندگان از تحصیل در مهر می توانند با ارسال مدارک خود و بارگزاری آن بر روی سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 10درصد دانشجویان دانشگاه های پیام نور خراسان رضوی در تربت حیدریه

جذب 10درصد دانشجویان دانشگاه های پیام نور خراسان رضوی در تربت حیدریه