مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 12:532019-10-23اجتماعي

سامانه بارشی در استان بوشهر فعال می شود/ احتمال سیل و آبگرفتگی


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به آغاز فعالیت اولین سامانه بارشی در استان بوشهر از ابتدای هفته آینده گفت: احتمال بروز سیل و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از روز شنبه با ورود اولین سامانه بارشی پاییزی به استان، ناپایداری های جوی در سطح استان به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی استان افزایش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه زمان شروع فعالیت این سامانه شنبه هفته آینده است خاطرنشان کرد: این سامانه تا روز سه شنبه هفته آینده در استان بوشهر فعال خواهد بود.

وی افزود: در پی این سامانه شاهد رگبار پراکنده باران، رعد و برق (گاهی شدید)، وزش تندباد لحظه ای و گاهی ریزش تگرگ در اکثر مناطق خصوصا مناطق شمالی و مرکزی و سواحل استان خواهیم بود.

مساعدی ادامه داد: از مخاطرات این سامانه می توان به وزش تندباد لحظه ای و افزایش ارتفاع موج دریا، گاهی گرد و خاک، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها اشاره کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: توصیه می کنیم از رفتن به مناطق مرتفع و قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود و همچنین در هنگام وزش تندباد از ترددهای دریایی خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی در استان بوشهر فعال می شود/ احتمال سیل و آبگرفتگی

سامانه بارشی در استان بوشهر فعال می شود/ احتمال سیل و آبگرفتگی