مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 12:012019-10-23سياسي

اعلام ویژه برنامه های زائران غیرایرانی حرم رضوی در دهه آخر صفر


از سوی مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای زائران غیرایرانی در دهه آخر ماه صفر اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، محمدجواد هاشمی نژاد اظهار داشت: در این ایام برای زائران عرب، اردو، انگلیسی ، آذری و افغانستانی ویژه برنامه های متعددی در نظر گرفته شده که این برنامه ها با شعار فمعکم معکم لا مع عدوکم (همراه با امام، در برابر دشمن امام) اجرا می شود.

وی تصریح کرد: مراسم در سوگ حضرت نبی(ص)، سبط اکبر و عالم آل محمد(ص) عنوان کلی برنامه ای شامل سخنرانی، مداحی، عزاداری و سینه زنی، قرائت زیارت اربعین و .

است و ویژه زائران عرب، اردو، آذری و انگلیسی زبان در رواق های دارالمرحمه، دارالرحمه و کوثر برگزار می شود.

هاشمی نژاد گفت: نشست چند زبانه سفیران رضوان با موضوع نقش پیاده روی اربعین در ترویج مبانی دین اسلام در جهان معاصر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مرتضی دهشت از جمله برنامه های محوری است که روز پنجشنبه 2 آبان از ساعت 15 در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

این مسوول با اشاره به برنامه های ویژه بانوان رضوی ادامه داد: امسال نیز همچون سال های گذشته برنامه هایی برای بانوان غیرایرانی در نظر گرفته شده که در رواق های مختص خود این ویژه برنامه ها اجرا می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های زائران غیرایرانی حرم رضوی در دهه آخر صفر

اعلام ویژه برنامه های زائران غیرایرانی حرم رضوی در دهه آخر صفر