مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 10:022019-10-23سياسي

لاریجانی: استفاده از یارانه می تواند راهی برای تامین اعتبارات بیمه سلامت باشد


رییس مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر بیمه سلامت به درستی انجام شود حتی اگر کشور در شرایط سختی قرار داشته باشد، مردم به آرامش و امیدواری خواهند رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی در دیدار مدیرعامل و معاونان سازمان بیمه سلامت که صبح امروز (چهارشنبه، یکم آبان ماه) برگزار شد، گفت: موضوع بیمه سلامت در برنامه توسعه مورد توجه قرار گرفته و در فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی بر آن تأکید شده و این موضوع در همه شرایط از مولفه های حکمرانی خوب است.

رییس مجلس شورای اسلامی به مسئله منابع مالی بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: روش کنونی در کشور این است که پول را با اعمال شاقه به مردم می دهیم که هم مردم را آزرده می کند و هم اثر کار مسئولان را خراب خواهد کرد؛ در حالی که بودجه دستگاه ها باید به موقع پرداخت شود.

وی درباره تأمین اعتبارات بیمه سلامت نیز گفت: از رییس کمیسیون برنامه و بودجه می خواهم برای چگونگی تأمین اعتبارات این سازمان در سال آینده راهکاری پیدا کند؛ مثلاً شاید استفاده از بخش یارانه ها بتواند این خلاء را جبران کند.

لاریجانی تأکید کرد: تغییراتی در موضوع نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در حال انجام است و می توان بخشی از اعتبارات بیمه سلامت را در آنجا منظور کرد که این کار در صورتی که راهکارهای کارشناسی آن اتخاذ شود برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: استفاده از یارانه می تواند راهی برای تامین اعتبارات بیمه سلامت باشد

لاریجانی: استفاده از یارانه می تواند راهی برای تامین اعتبارات بیمه سلامت باشد