مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 09:022019-10-23پزشكي

95درصد مبتلایان به HIV در چنارمحمودی تحت درمان قرار گرفتند


95 درصد مبتلایان به HIV در چنارمحمودی تحت درمان قرار گرفتند سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تاکنون 95 درصد از بیماران مبتلا به ویروس HIV در چنارمحمودی تحت پوشش درمان قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید راشد جزایری گفت: تاکنون 95 درصد از بیماران مبتلا به ویروس HIV در چنارمحمودی تحت پوشش درمان قرار گرفتند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در خصوص روند ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به اهالی روستای چنار محمودی از توابع شهرستان لردگان، افزود: تمامی آزمایشات لازم برای 100 درصد از متقاضیان انجام و پاسخ آن بصورت کاملا محرمانه به افراد داده شده است.

وی ادامه داد: تیم های کارشناسی و مراقبت از بیماران مبتلا به ویروس HIV در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

 سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: همچنین آموزش ها برای افراد، خانواده ها و گروه های هدف و مشاوره های تخصصی و انگیزشی برای پایبندی به درمان افراد بیمار در روستای چنارمحمودی در حال ارائه است.

جزایری در پایان از انجام مراحل مقدماتی برای راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت و  راه اندازی کلینیک مشاوره در لردگان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95درصد مبتلایان به HIV در چنارمحمودی تحت درمان قرار گرفتند

95درصد مبتلایان به HIV در چنارمحمودی تحت درمان قرار گرفتند