مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 08:452019-10-23سياسي

ذوالقدر: موانع جدایی ری از تهران بررسی شود


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جدایی ری از تهران را مطالبه مردم و مسوولین محلی دانست و بر ضرورت بررسی موانع و راهکارهای این طرح تاکید کرد.

- سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طرح جدایی ری از تهران و برخی مخالفت ها با آن گفت: موضوع جدایی ری از تهران پیش از این هم مطرح بوده و مکاتباتی هم با وزیر کشور صورت گرفته است؛ با این مضمون که نام شهر ری به شورای شهر تهران اضافه شود و یا وضعیت شورای شهر ری تعیین تکلیف شود و ری شورای شهر جداگانه داشته باشد.

وی با بیان این که قانون فعلی وضعیت ری را با ابهام مراجعه کرده، یادآور شد: جدایی ری از تهران مطالبه مردم این منطقه است، در حال حاضر شهر ری جز منطقه 20 به حساب می آید و شهرداری و شورای شهر جداگانه ندارند در حالی که مسئولین محلی معتقدند تفکیک ری از تهران به حل معضلات آن از جمله آلودگی هوا، پسماند، مشکلات کارخانه ها، مسائل ترافیکی، راه و بهداشت کمک می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت یک میلیون نفری شهرری اضافه کرد: در حال حاضر نه تنها به اندازه کافی به مشکلات ری توجه نمی شود بلکه مشکلات تهران هم به شهر ری سرازیر می شود؛ علاوه بر این عوارضی که مردم ری پرداخت می کنند به سرجمع عوارض تهران اضافه می شود در حالی که قاعدتا باید به ری برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالقدر: موانع جدایی ری از تهران بررسی شود

ذوالقدر: موانع جدایی ری از تهران بررسی شود