مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 08:292019-10-23سياسي

ضرورت راه‎اندازی پژوهشگاه استاندارد شمال کشور در گلستان


دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: از نیازهای استان گلستان تکمیل و راه‎اندازی پژوهشگاه استاندارد شمال کشور است و با توجه به اهمیت تحقیق و تفحص نیاز است این مهم تحقق یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، قرجه‎ طیار صبح امروز در همایش گرامیداشت روزجهانی استاندارد و تقدیر از سرآمدان و برگزیدگان استاندارد اظهار کرد: رعایت استاندارد تنها منحصر به کالاها نیست و استاندارد در حوزه تولید و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و آحاد جامعه نیاز به برنامه های مطلوب و مشخصی دارد که باید از قوانین مشخص و استانداردها تبعیت کند.

وی تصریح کرد: امید است با استانداردهای بین‎المللی همگام شویم تا برای توسعه صادرات و کالاهای تولیدی خود افق روشن و مشخصی داشته باشیم.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان بیان کرد: از نیازهای استان گلستان تکمیل و راه‎اندازی پژوهشگاه استاندارد شمال کشور است و با توجه به اهمیت تحقیق و تفحص نیاز است این مهم تحقق یابد.

* در شهرستان‎های علی‎آبادکتول و کلاله نیز اداره استاندارد راه‎اندازی شود طیار با بیان اینکه تکمیل آزمایشگاه اداره کل استاندارد برای حسن نظارت و عدم اتکا به سایر استان‎ها از دیگر مطالبات ما است که انتظار داریم مورد توجه قرار بگیرد، افزود: استان گلستان دروازه ورود آسیای میانه و گمرک مرزی اینچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه‎اندازی پژوهشگاه استاندارد شمال کشور در گلستان

ضرورت راه‎اندازی پژوهشگاه استاندارد شمال کشور در گلستان