مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 06:212019-10-23بين الملل

بورس اروپا راهش را از وال استریت جدا کرد


برخلاف شاخص های بورسی در آسیا و آمریکا، شاخص ها در اروپا سبزپوش باقی ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، با وجود آن که مقامات و دیپلمات های اروپایی و انگلیسی به توافق اولیه در مذاکرات چگونگی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رسیده اند، به نظر می رسد که هنوز اختلافات بین اروپایی ها با پنجمین اقتصاد بزرگ جهان به طور کامل حل نشده است.

مجلس انگلیس که پیش تر در لایحه ای خواهان تمدید زمان خروج این کشور از اتحادیه اروپا شده بود با جدول زمان بندی شده توسط دولت این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا مخالفت کرد هر چند که با توجه به موافقت شکننده نمایندگان با لایحه پیشنهادی اتحادیه اروپا و دولت در خصوص برگزیت، معامله گران به خروج از بن بست امیدوار باقی ماندند.

کیم ماندی، استراتژیست ارشد بازارهای ارز در موسسه سی بی ای گفت: اگر مجلس با توافق نامه فعلی موافقت نکند باید شاهد ریزش پوند و بورس باشیم.

ریسک یک خروج بدون توافق نسبت به گذشته خیلی کمتر شده اما ممکن است دولت در صورت تداوم مخالفت های پارلمان با برگزیت، مجلس را منحل و انتخابات مجدد برگزار کند.

بوریس جانسون - نخست وزیر انگلیس - گفته است که فعلا منتظر تصمیم اتحادیه اروپا در خصوص تمدید مهلت قانونی خروج انگلیس از این اتحادیه باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس اروپا راهش را از وال استریت جدا کرد

بورس اروپا راهش را از وال استریت جدا کرد