مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 04:292019-10-23اقتصادي

بیزینس کشتی های موشک خورده جنگ


جنگ که شد، هیچ جای کشور در امان نبود؛ از کشتی های باری گرفته که آذوقه ملت را تأمین می کردند تا کشتی های جنگی، هدف موشک طرف قرار می گرفتند و در چنین شرایطی همه کشتی های غرق شده در اعماق دریا آرام می گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق در ادامه نوشت: همه این کشتی ها بعد از جنگ، برای توسعه مسیرهای آبی مشکل ایجاد می کنند.

حالا که کشور برای ایجاد ارتباط های آبی ناگزیر است بخشی از این کشتی ‎ها را از اعماق آب خارج کند، بیزینسی حول خروج کشتی ها از داخل آب شکل گرفته است.

صندوق توسعه صنایع دریایی هم از آن محل هایی است که در تأمین سرمایه صنایع مرتبط با دریا مشارکت دارد.

در گفت وگو با عبدالمجید رضوانی، رییس هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی، تلاش کردیم درباره اقدامات انجام شده در زمینه خروج کشتی های مغروق زمان جنگ هم اطلاعاتی کسب کنیم.

او می گوید که متولی خروج این کشتی ها از آب های جنوب سازمان بنادر و دریانوردی است و از آنجا که باز شدن مسیر آبراهه کارون برای ایجاد خطوط کشتی رانی اهمیت دارد، بودجه کافی برای خروج این مغروقه ها وجود دارد و کسی سراغ منابع صندوق برای انجام چنین کاری نمی آید.

سازمان بنادر و دریانوردی به پیمانکاران خروج کشتی های مغروق حقوق می دهد و آنها هم کشتی های خارج شده از آب را به این سازمان تحویل می دهند تا در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیزینس کشتی های موشک خورده جنگ

بیزینس کشتی های موشک خورده جنگ