مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 22:372019-10-22اقتصادي

بیمه رایگان سه دهک پایین جامعه تا پایان سال


مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه 10 درصد جمعیت استان فاقد پوشش بیمه هستند، گفت: سه دهک پایین جامعه تا پایان امسال بیمه می شوند.

- علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: 10 درصد جمعیت استان معادل 200 تا 250 هزار نفر فاقد پوشش بیمه هستند.

وی با اشاره به طرح ارزیابی وسع و توان مالی، افزود: خانوارهایی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستند می توانند در مدت شش ماه به سایت بیمه سلامت یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنند تا بر اساس تمکن مالی شان از یارانه دولت برخوردار شوند.

خسروی با بیان اینکه وزارت رفاه ارزیابی وسع را انجام می دهد، عنوان کرد: سه دهک پایین جامعه تا پایان امسال بیمه می شوند به عبارتی خانوارهایی که کمتر از 40 درصد درآمد ماهیانه قانون کار را دارند.

وی با بیان اینکه هیچ راهی وجود ندارد وقتی کسی بستری شد بیمه شود ، گفت: افراد باید قبل از اینکه بیمار شوند نسبت به اخذ دفترچه اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی رایگان عنوان کرد: این طرح موجب شفافیت، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات می شود.

وی با اشاره به خدمات سرپایی نسخه نویسی الکترونیک در همه بیمارستان های طرف قرارداد در هشت شهر خوزستان، گفت: دزفول، بهبهان و اهواز آخرین شهرها در اجرای نسخه نویسی الک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه رایگان سه دهک پایین جامعه تا پایان سال

بیمه رایگان سه دهک پایین جامعه تا پایان سال