مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 22:322019-10-22ورزشي

برگزاری 28 یادواره شهدا تا پایان سال/ یادواره 284 شهید ارتش در ملایر


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با اشاره به برگزاری 28 یادواره شهدا تا پایان سال گفت: نخستین یادواره 284 شهید ارتش ملایر با محوریت 9 شهید خلبان هشتم آبان ماه برگزار خواهد شد.

- محمدابراهیم مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و یک هزار و 100 شهید والامقام شهرستان ملایر اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون خون شهداست.

وی با بیان اینکه همه ساله در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادواره های مختلفی در ملایر برگزار می شود گفت: برگزاری این یادواره ها با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت ها و شجاعت های شهدای والامقام برگزار می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر برگزاری یادواره ها را کمترین کار در قبال از خودگذشتگی شهدا دانست و افزود: از ابتدای امسال 22 یادواره شهدا در ملایر برگزار شده و تا پایان سال 28 یادواره دیگر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ملایر تنها شهرستانی است که 9 شهید خلبان تقدیم انقلاب کرده است  از برگزاری نخستین یادواره 284 شهید ارتش با محوریت شهدای خلبان در این شهرستان خبر داد.

مرادی تصریح کرد: این یادواره با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدای ارتش و 9 شهید خلبان ملایر هشتم آبان ماه در سالن ورزشی دانشگاه ملی با حضور مسوولان ارشد کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 28 یادواره شهدا تا پایان سال/ یادواره 284 شهید ارتش در ملایر

برگزاری 28 یادواره شهدا تا پایان سال/ یادواره 284 شهید ارتش در ملایر