مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 19:412019-10-22اجتماعي

خیران تفت در امر بازسازی مدارس یاری رسان آموزش و پرورش باشند


مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد با بیان اینکه نمی توان از اعتبارات ملی برای بازسازی و تجهیز مدارس استفاده کرد، گفت: برای انجام این مهم نیازمند یاری خیران شهرستان تفت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد ذاکر عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تفت خواستار جلوگیری از نگاه تک بعدی به مقوله آموزش شد و اظهار داشت: ضروری است در زمینه آموزش مسائل اخلاقی و خداشناسی اقدامات مناسبی در سطح مدارس صورت گیرد و استعداد دانش آموزان به خوبی شناسایی و فرصت مناسب برای شکوفایی این استعدادها در اختیار دانش آموزان قرار داده شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از بازدید به همراه گروه کارشناسی این اداره کل از مدارس سطح شهرستان تفت خبر داد و خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد به طور دقیق و کارشناسی از فضاهای آموزشی شهرستان بازدید صورت گیرد تا بر اساس اولویت بندی برنامه ریزی مناسب برای توسعه و تجهیز این فضاها در دستور این اداره کل برای تأمین اعتبار در سال جاری و آینده قرار گیرد.

ذاکر افزود: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از اعتبارات ملی نمی توان برای تعمیر و نگه داری مدارس استفاده کرد و امیدواریم با رایزنی در سطح ملی بتوان در این دستورالعمل تغییراتی را ایجاد کرد تا با توجه به بودجه عمرانی محدود شهرستان تفت از اعتبارات ملی برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران تفت در امر بازسازی مدارس یاری رسان آموزش و پرورش باشند

خیران تفت در امر بازسازی مدارس یاری رسان آموزش و پرورش باشند