مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 19:362019-10-22اقتصادي

10 نوع واکسن دامی توسط شرکت های داروسازی کشور تولید شد


معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: با توجه به شرایط تحریم شرکت های داروسازی در تولید و عرضه داروهای دامی موفق بوده اند و امسال 10 نوع واکسن جدید تولید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم رضاییان زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، اظهار داشت: با توجه به تلاش های سازمان دامپزشکی کشور بیماری خاصی در منطقه وجود ندارد.

البته بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان سال های گذشته در کشور و استان مرکزی مشاهده شد که در حال حاضر با تدابیر و اقدامات لازم تحت کنترل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مورد سایر بیماری های بین دام و انسان با سیاست گذاری و برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه سازمان دامپزشکی کشور مشکلی در کشور مشاهده نشده است.

کشور از نظر دامی و واکسن در وضعیت خوبی قراردارد.

رضاییان گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب سازمان دامپزشکی کشور در کنار وظایف اصلی خود در بهداشت و سلامت دامی در موضوع رونق تولید با شرکت های دارویی برای تولید واکسن های دام و طیور همکاری های لازم را به عمل آورده و توانسته ایم در تولید واکسن های دامی به خودکفایی برسیم و امیدواریم در واکسن های طیور نیز از طریق صدور موافقت نامه اصولی برای شرکت های تولید کننده این واکسن شاهد خودکفایی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نوع واکسن دامی توسط شرکت های داروسازی کشور تولید شد

10 نوع واکسن دامی توسط شرکت های داروسازی کشور تولید شد