مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 19:192019-10-22اقتصادي

حضور جهاد دانشگاهی فرصتی برای مطالعات دقیق تر است


معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با توجه به پتانسیل ها و زیرساخت های مناسب بوشهر و اجرای طرح ها و پروژه های مختلف در این استان، قطعا حضور جهاددانشگاهی می تواند فرصتی برای مطالعات دقیق تر ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید زرین ‎فر در حاشیه افتتاح دفتر استانداردسازی جهاددانشگاهی شریف و بوشهر عنوان کرد: طرح هایی مانند طرح نجات نخلستان، آبیاری تحت فشار، آبشیرین کن ها و احداث و تکمیل سدها از جمله پروژه هایی هستند که می تواند در پیشرفت استان و همچنین پیشبرد اهداف توسعه ای تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: طرح نجات نخلستان سه سال پیش در ستاد ملی اقتصاد مقاومتی تصویب شد، یعنی پیشنهاد آن از استان بوشهر مطرح شد و در آن زمان اعتباری معادل 1600 میلیارد تومان برای این طرح پیش بینی شد که در دو بخش آبیاری تحت فشار و قطره ای و تکمیل سد دالکی در نظر گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اظهار کرد: در بخش کشاورزی خصوصا کشاورزی خارج از فصل، کشت گوجه فرنگی و تولیدات وابسته به آن و صنایع تبدیلی می توان اقدامات زیادی را انجام داد.

زرین فر با اشاره به اهمیت آبشیرین کن ها تصریح کرد: بیش از 90 درصد آب موردنیاز بوشهر از خارج استان وارد میشده است، جدیدا به سمت شیرین کردن آب دریا رفته ایم که البته هنوز هم جای کار وجود دارد و قطعا حضور جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جهاد دانشگاهی فرصتی برای مطالعات دقیق تر است

حضور جهاد دانشگاهی فرصتی برای مطالعات دقیق تر است