مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 17:192019-10-22پزشكي

تعیین تکلیف نیروهای شرکتی مراکز بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد


معاون مدیریت و توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی گفت: با تصمیم شورای تامین و سازمان بازرسی وضعیت نیروهای شرکتی دو مرکز بهداشتی تعیین تکلیف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، پس از کش و قوس های فراوان و با تصمیم شورای تامین و سازمان بازرسی؛ نیروهای شرکتی دو مراکز بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شدند.

معاون مدیریت و توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تصمیم سازمان بازرسی و بعد از بررسی های زیاد توسط شورای تامین، موضوع نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج و شبکه بهداشت و درمان باشت تعیین تکلیف شد.

جلال پوران فرد با اشاره به اینکه در سال های گذشته تعداد زیادی نیرو بدون آزمون در بیمارستان های شهید جلیل یاسوج و شبکه بهداشت و درمان باشت به صورت شرکتی بکار گرفته شدند، خاطرنشان کرد: حتی بسیاری از این افراد بدون پرداخت بیمه و دریافت حقوق مشغول فعالیت بودند.

وی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر موضوع تعیین تکلیف این نیروها به جد در دستور کار مسوولان و متولیان امر از جمله سازمان بازرسی بوده است، ادامه داد: بررسی این مسئله در دستور کار شورای تامین قرار گرفت و در نهایت تصمیم به بکارگیری هرگونه نیرو با آزمون شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف نیروهای شرکتی مراکز بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد

تعیین تکلیف نیروهای شرکتی مراکز بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد