مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 16:102019-10-22حوادث

در پارکینگ چذابه تنها 9 مورد سرقت گزارش شد


معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه با وجود تمام کمبودها در اربعین امسال 30 هکتار توسعه پارکینگ ها محقق شد، گفت: در پارکینگ مرز شلمچه هیچ سرقتی گزارش نشد اما در پارکینگ مرز چذابه تنها 9 مورد سرقت گزارش شدکه با تلاش کمیته امنیتی سارقان .

- معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه با وجود تمام کمبودها در اربعین امسال 30 هکتار توسعه پارکینگ ها محقق شد، گفت: در پارکینگ مرز شلمچه هیچ سرقتی گزارش نشد اما در پارکینگ مرز چذابه تنها 9 مورد سرقت گزارش شدکه با تلاش کمیته امنیتی سارقان غیرخوزستانی دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عصر امروز نشست خبری معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان و مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان به صورت مشترک با اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست حبیب الله آصفی معاون امنیتی و انتظامی استانداری با تاکید بربسیج کلیه امکانات استان در ایام اربعین اظهار کرد: اگر بتوانیم در کنار مراسم اربعین آثار فرهنگی منتشر شده از رویداد اربعین در کشورهای دیگر را به نمایش بگذاریم به طور حتم جهان به وحدت و عشقی که زیارت اربعین ایجاد کرده است پی خواهد برد.

وی افزود: زمانی که گاندی،  الهام بخش خود را امام حسین (ع) معرفی می کند این نشان دهنده عمق استراتژی عشق به ابا عبدالل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پارکینگ چذابه تنها 9 مورد سرقت گزارش شد

در پارکینگ چذابه تنها 9 مورد سرقت گزارش شد