مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 14:162019-10-22اقتصادي

تأمین سوخت کم سولفور کشتی در داخل


وزارت نفت برای تأمین سوخت کم سولفور از داخل برای ناوگان ملی قول های عملیاتی داده است.

- ، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امکان تأمین سوخت کم سولفور کشتی ها از داخل کشور فراهم شد گفت: تأمین منافع نظام اسلامی و همه ذی نفعان به همراه شفاف سازی حداکثری، از جمله اهداف کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.

آقای محمدرضا مدرس خیابانی افزود: با تلاش برای شفاف سازی، اصلاح ساختار های اداری و مالی به منظور کنترل هر چه بیشتر هزینه ها و افزایش بهره وری در دستور کار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی اضافه کرد: تأمین منافع نظام جمهوری اسلامی و همه ذی نفعان به همراه شفاف سازی حداکثری و گزارشگری به موقع اقدامات از جمله اهداف کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.

آقای مدرس خیابانی با اشاره به قانون الزامی شدن استفاده از سوخت کم سولفور که از دی ماه امسال و به دستور سازمان جهانی دریانوردی (IMO) برای تمام شناور ها در جهان اجرایی می شود، تصریح کرد: اجرای این قانون چالش مهمی پیشِ روی ناوگان ملی ایجاد می کرد که در مذاکرات انجام شده با دستگاه های ذیربط و بویژه وزارت نفت، امیدواریم این نوع سوخت در موعد مقرر به دست ما برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین سوخت کم سولفور کشتی در داخل

تأمین سوخت کم سولفور کشتی در داخل