مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 14:142019-10-22سياسي

راهپیمایی یوم الله 13 آبان با قدرت و شکوه هرچه تمام برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان با قدرت و شکوه هرچه تمام برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، طاهر بخشایی ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان با اشاره به اینکه عزم مردم ایران با وجود توطئه های بی شمار دشمنان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال جزم تر شده است، گفت: این راهپیمایی امسال با قدرت و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال 1367 روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار تصویب و در شورای نگهبان تایید شده است ، که به صورت عمدی یا سهوی در طی چندین سال اخیر صرفاً تحت عنوان روز دانش آموز از آن یاد می شود.

بخشایی افزود: با توجه به شرارت ها، تهدیدات و فتنه افکنی های استکبار جهانی یوم الله 13 آبان امسال با شعار استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا راهپیمایی متفاوت تر از سال های گذشته وصورت عمومی و پرشور برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به شیوه جدید آمار گیری در مسیر راهپیمایی عنوان داشت : امسال طرح ویژه ای برای بررسی آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی یوم الله 13 آبان با قدرت و شکوه هرچه تمام برگزار می شود

راهپیمایی یوم الله 13 آبان با قدرت و شکوه هرچه تمام برگزار می شود