مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 13:212019-10-22سياسي

فعالیت 28 میلیون کاربر در حوزه بازی های رایانه ای


80 درصد جوانان و نوجوانان در حوزه بازی های رایانه ای فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز کشور امروز در همایش مواجه صحیح با بازی های غیرمجاز رایانه ای در شهرکرد گفت: 28 میلیون کاربر در حوزه بازی های رایانه ای کشور فعالند که 80 درصد آنان را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند.

خسرو کردمیهن با اشاره به گسترش برخی از بازی های غیرمجاز رایانه ای در کشور گفت: بسیاری از این بازی ها در حالی در کشور منتشر شده که در بیش از 16 کشور اروپایی و آمریکایی ممنوع است.

وی افزود: خوشبختانه با مشارکت نهادهای قضایی و امنیتی، فروش این بازی ها در یکهزار و 570 مرکز توزیع در تهران کنترل شده و ممنوع است که با توجه به جرایم سنگین مالی و بازخورد مثبت آن، این طرح بزودی در همه استان ها عملیاتی می شود.

کردمیهن، آگاهی بخشی به نوجوانان، جوانان و خانواده های آنها با مشارکت آموزش و پرورش را یکی دیگر از راهکارهای مبارزه با نشر بازی های غیرمجاز رایانه ای بیان کرد.

دبیر ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز کشور همچنین بازی های موبایلی را مهمترین استعداد بازی سازان فضای مجازی در کشور دانست و گفت: هم اکنون بیش از 80 هزار بازی موبایلی در دسترس قرار گرفته که همه آنها تحت نظارت بنیاد ملی بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 28 میلیون کاربر در حوزه بازی های رایانه ای

فعالیت 28 میلیون کاربر در حوزه بازی های رایانه ای