مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 13:002019-10-22سياسي

ضرورت رفع موانع آموزش های مهارتی


دانشگاه آزاد فقط کلاس درس نیست، بنابراین نباید هیچ مانعی برای آموزش های مهارتی در واحد ها وجود داشته باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای محمدمهدی طهرانچی در نخستین همایش فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تلاش داریم اسناد بالادستی را در این دانشگاه محقق کنیم.

وی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی سندی خلق نمی کنیم، بلکه برمبنای سیاست های کلی مقام معظم رهبری، سیاست های کلی نظام در حوزه علم و فناوری، نقشه جامع علمی کشور و سند اسلامی شدن دانشگاه ها حرکت خواهیم کرد.

آقای طهرانچی با تأکید بر اینکه نقشه جامع علمی کشور جهت دادن چرخه علم، فناوری و نوآوری به ایفای نقشی مؤثرتر در اقتصاد را به عنوان راهبرد کلان خود انتخاب کرده است، افزود: در این نقشه، سه راهبرد ملی مطرح شده که شامل ترویج فرهنگ کسب و کار دانش بنیان و فرهنگ کارآفرینی، ارتقای توانایی علمی، فناوری و مهارتی افراد ، افزایش نقش علم و فناوری در توانمندسازی و ارتقای بهره وری و تسهیل و کارآمدسازی فرآیند عرضه و تقاضا و انتقال و انتشار علم و فناوری و توسعه زیرساخت ها است.

این مباحث باید در دانشگاه مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: یکی دیگر از موارد مهم در این سیاست ها، مربوط به بند 5 سیاست های کلی ابلاغی در حوزه علم، فناوری و آموزش عالی است و آن ایجاد تحول در ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع موانع آموزش های مهارتی

ضرورت رفع موانع آموزش های مهارتی