مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:462019-10-22دانش

فناوری و نوآوری، راه توسعه و پیشرفت حوزه تحقیقات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، علی اکبر ولایتی، رییس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین همایش فناوری و نوآوری که صبح امروز در سالن همایش های فرهیختگان برگزار شد، - رییس هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راه توسعه و پیشرفت، تقویت حوزه تحقیقات، فناوری و نوآوری بوده و دست دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر باز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، علی اکبر ولایتی، رییس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین همایش فناوری و نوآوری که صبح امروز در سالن همایش های فرهیختگان برگزار شد، گفت: برگزاری این همایش اقدام ارزشمندی است و مبدأ برکات بیشتر و ماندگارتری برای دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حضور آقای طهرانچی در دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت های تحقیقاتی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در حال شکل گیری است و این فعالیت ها مقدمه تحول در این دانشگاه و آموزش عالی کشور خواهد بود.

ولایتی تصریح کرد: آنچه مدنظر مقام معظم رهبری است، اقتصاد دانش بنیان و تمدن نوین اسلامی ایرانی است و این دو مقوله با یکدیگر آمیخته است و اگر بخواهیم تعریفی از تمدن اسلامی ارائه کنیم، همان است که دنیا به آن باور دارد که مسلمانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری و نوآوری، راه توسعه و پیشرفت حوزه تحقیقات است

فناوری و نوآوری، راه توسعه و پیشرفت حوزه تحقیقات است